20 Haziran 2013 Perşembe

Brokoli, Kurutulmuş Domates ve Parmesanlı Tam Buğday Makarna



Tam buğday makarna kepekli makarnadan daha sağlıklı ve daha lezzetli, normal makarna ile de lezzet konusunda yarışır. Normal makarnayla kullandığımız hemen her sosla tüketebileceğimiz gibi böyle sossuz ama içindeki diğer malzemeler sayesinde yine lezzetli ve sağlıklı öğünler de hazırlayabiliriz.

Brokoli, kurutulmuş domates, taze soğan ve parmesan kullandım ben.

Tambuğday makarnayı pişirmek normal makarnadan 3-4 dakika uzun sürüyor bunu unutmayın ama dikat edin geçirip güzelim makarnayı hamur da etmeyin.

Ben Barilla kullanıyorum, başka hangi markaların var açıkçası bilmiyorum.


Brokoli, Kurutulmuş Domates ve Parmesanlı Tam Buğday Makarna


Malzemeler:

Malzeme miktarı belirtmem anlamsız olur gibi geldi, önemli bir oran yok çünkü. Dilediğiniz malzemeden dilediğiniz kadar kullanabilirsiniz.


  • Tambuğday makarna
  • Brokoli
  • Yeşil soğan
  • Kurutulmuş domates
  • Rendelenmiş parmesan
  • Karabiber
  • Sızma zeytinyağı

Hazırlanışı:

Makarnayı üzerinde yazan süreyi dikkate alarak haşlayın.

Brokoli'yi bir tencerede yumuşayana kadar haşlayın.
Kurutulmuş domatesleri şeritler halinde doğrayın.
Soğanları köklerinden ayırıp, yıkayın ve 3-4 cm uzunluğunda doğrayın.
Parmesan peynirini rendeleyin.

Makarnayı süzüp, brokoli, domates, soğan ile karıştırıp zeytinyağını gezdirip karıştırın.
En son rendelenmiş parmesan ve karabiber serpin.


tavada kalkan ciğeri

Tavada kalkan ciğeri nasıl yapılır? Tavada kalkan balığını pişirmek için; kalkan ciğeri bol su ile yıkanır ve kurulanır. Tavada yapacağınız ...