12 Mart 2020 Perşembe

Hatay'ın Pizzası Biberli Ekmek Tarifi

Herkese merhabalar, ilk defa denenmişler de bugün ; . Hatay'ın yöresel biberli ekmeğini pizza dilimine döndürdük tuz ile muhteşem oluyor tarifi ve gerekli malzemeler


Hamuru için;

  • 1,5 su bardağı süt
  • 1 yemek kaşığı şeker
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • Yarım paket instant maya
  • Yarım su bardağı sıvıyağ
  • 5 su bardağı un

Üzerine ;

  • 4 adet soğan
  • Yarım su bardağı sıvı yağ
  • Yarım yemek kaşığı biber salçası
  • Yarım yemek kaşığı domates salçası
  • Tuz .

Hamuru mayalandı ve Yağlı kağıt serili tepsiye yaydım. .
Soğana sıvı yağ& tuz soteledim ve salçaları ekledim yeterince kavurdum. Soğuyunca hamurun üzerine yaydım ve susam serptim. 15 dk kadar tekrar tepsi mayasına bıraktım. 200 derecede önceden ısınmış fırında pişirdim

TARİFİMİN VİDEOSU