9 Haziran 2013 Pazar

Çapulcu Keki- Havuçlu Kek




Merhaba. Direniş, diktatörlüğe, halkı yanıltmaya, bize edilen hakaretlere ve saman altından su yürütenlere karşı direnişimiz devam ediyor. Bense son birkaç gündür eve tıkılıp kaldım. Aşırı baş ağrım oluyor bu aralar. Ben de evde kendi kendime durmaktansa işe yarayacak bir şeyler yapayım dedim ve bir sürü kek yapıp güzel Park'ımıza götürdük. Birkaç gün sonra yine götüreceğiz hatta.

Orda o kadar güzel şeyler gördüm ki kelimelerle anlatmak o duyguyu vermeye yetmez. Desteklemiyorsanız bile muhtemelen hayatınızda asla görmeyeceğiniz sıcak ve samimi bir ortamı görmek için gidin bi 10 dakika gezinin Park'ta. Gencecik çocuklardan insanlık dersi alın.

Neyse bu keki benim gibi çapulcu kardeşlerim için yaptım. Bu keki dediğime bakmayın 7 tane kek aslında. Bu havuçlu kekin tarifini tek kalıplık vereceğim tabi ki. Sanırım yediğim en güzel havuçlu kekti bu. Bilmiyorum ayrı bir sevgiyle yapıldı ondan mı acaba? Herkes de bayıldı.

Aslında çok havuçlu kek fanatiği olmasam da benden başka hemen herkesin çok sevdiğini biliyorum. Bu yüzden bunu seçtim ve önce annemin tarifini uygulamayı düşündüm. Sonra bir Cafe Fernando'ya baktım, içine muskat eklemek dışında her şey aynıydı. Annem de cevizleri kavurduğu için içim rahat denedim tarifi.

Bu yüzden kendi tarifim gibi buraya eklemek yerine Cafe Fernando'ya yönlendirmek daha mantıklı geldi.

tavada kalkan ciğeri

Tavada kalkan ciğeri nasıl yapılır? Tavada kalkan balığını pişirmek için; kalkan ciğeri bol su ile yıkanır ve kurulanır. Tavada yapacağınız ...