7 Mart 2020 Cumartesi

Ev Yapımı Yaş Pasta Tarifi

Ev yapımı Yaş Pasta Tarifi


Keki İçin;

  • 4 adet yumurta
  • 1 su bardağı şeker
  • Yarım çay bardağı kaynar su
  • 1 su bardağı un
  • Yarım su bardağı mısır nişastası
  • 1’er paket kabartma tozu ve vanilya
  • Kreması İçin;
  • 2,5 su bardağı süt
  • 1 su bardağı şeker
  • 2 yemek kaşığı un
  • 2 adet yumurta sarısı
  • 1 tatlı kaşığı tereyağı
  • 1 paket vanilya
  • 2 yemek kaşığı mısır nişastası
  • 2 yemek kaşığı labne peynir
  • 100 ml sıvı krema ( çırpılmış)

Dış kısmına ;

  • 2 paket krem şanti ve 1 su bardağı süt .
  • Pandispanyayı yapıp 2 ye böldüm . Şekerli süt karışımıyla ısladım.

Krema İçin ; tereyağı ve vanilya hariç diğer malzemeleri Ocak’ta pişirdim. Soğuyunca labneyi ekledim ve pürüzsüz olana kadar çırptım. En son çırpılmış kremayı ekledim ve tekrar karıştırdım.


Islanmış kekin içine bolca krema sürdüm . Muz dilimleri ve çilek reçeli sürdüm. Diğer pandispanyayı da koyup buzdolabında beklettim.En son krem şantiyle her tarafını kapladım .




tavada kalkan ciğeri

Tavada kalkan ciğeri nasıl yapılır? Tavada kalkan balığını pişirmek için; kalkan ciğeri bol su ile yıkanır ve kurulanır. Tavada yapacağınız ...