7 Mart 2020 Cumartesi

Çökelek Salatası Tarifi

Peki yeni haftaya çökelek salatasıyla başlamaya ne dersin😇

Çökelek Salatası Tarifi, Hatay Usulü Çökelek Salatası, Çökelet Salatası Kahvaltılık Tarifi, Kahvaltılık Tarifi,
 sanırım bu da kahvaltıda favorim oldu
Çökelek Salatası Tarifi, Hatay Usulü Çökelek Salatası, Çökelet Salatası Kahvaltılık Tarifi, Kahvaltılık Tarifi,

 Diyet listesine de eklenebilen cinsten ama yanında ekmek yememek için kendini tutabilirsen ben diyet düşmanıyım ekmekle yiyin tabi 😇😇😇O zaman bir rica edip kısaca anlatayım 😇
Öncelikle 1 fincan kadar zeytin yağında yarım yemek kaşığı biber salçasını kavurdum. Üzerine 1 kase çökeleği de ekleyip 2-3 dakika daha kavurdum. (3-5 dakika soğusun) sen o sırada 2. aşamaya geçmelisin
yarım bağ maydanoz, 4-5 dal yeşil soğan, 4-5 dal yeşil nane ve 1 adet domatesi doğradım. 👉🏻kavrulan çökeleği doğradığım yeşillik ve domatesle harmanladım.


Çökelek Salatası Tarifi, Hatay Usulü Çökelek Salatası, Çökelet Salatası Kahvaltılık Tarifi, Kahvaltılık Tarifi,


Bak işte lezzet patlaması daha ne olsun😄😄😄

tavada kalkan ciğeri

Tavada kalkan ciğeri nasıl yapılır? Tavada kalkan balığını pişirmek için; kalkan ciğeri bol su ile yıkanır ve kurulanır. Tavada yapacağınız ...