6 Mart 2020 Cuma

Patatesli Yufka Tarifi

Yufka ve patatesin buluştuğu efsane lezzet iddia ediyorum😄😄😄


Hamur İşi Tarifler


  • 5 adet yufka
  • 5-6 tane haşlanıp rendelenmiş patates
  • 1 kase rendelenmiş kasar peyniri
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 1,5-2 su bardağı süt
  • 1 adet yumurta
  • Karabiber
  • Kimyon
  • Pul biber
  • Tuz 



Tezgaha 2 kat yufkayı serdim. Hazırladığım harçtan her tarafına yaydırdım . Tekrar yufka tekrar harç şeklinde her tarafa eşit şekilde patatesli harçtan yaydırdım. Rulo yapıp buzluğa koydum. 1 saat kadar dinlenince 1 parmak kalınlığında kestim ve yağlı kağıt serili tepsiye dizdim. Üzerine 1 adet yumurta çırpıp sürdüm. İşteğe bağlı pul biber ekleyip 200 derecede pişirdim. .






tavada kalkan ciğeri

Tavada kalkan ciğeri nasıl yapılır? Tavada kalkan balığını pişirmek için; kalkan ciğeri bol su ile yıkanır ve kurulanır. Tavada yapacağınız ...