2 Eylül 2013 Pazartesi

The Balm Stainiac / Prom Queen & Homecoming Queen


Bu bir kozmetik blogu değil, ben de bir kozmetik uzmanı değilim. Hatta çok da anlamam kozmetik ürünlerden, belli başlı kullandığım 3-4 şey vardır, hep onları kullanırım. Tabi bunun sebebi beceremiyor ve de kendime yakıştıramıyor olmam. Yoksa ben de istiyorum renk renk farlar rujlar süreyim :) En ağır makyajım maskara+kalem ve allıktan oluşuyor. Bir de biraz çok hafif sürülmüş dudak renklendiricisi. Yapmıyor değilim, sürüyorum farları eyelinerları rujları ama evde, hobi olarak. Öyle dışarı çıkamıyorum ahaha :D Hal böyle olunca da yorum yapabileceğim 3-4 şey oluyor. Bu The Balm'ın sıvı allıkları da onlardan biri. Bu ürünlerden çok memnun olduğum için belki sizlerin de işine yarar diye paylaşmak istedim.

Daha önce Benefit ve The Body Shop'un benzer ürünlerini kullandım ama renk ve yapı olarak en çok bunları beğendim. Normalde ürünün 3 rengi var: kırmızı, turuncu ve plum denilen erik rengi. Mor ve kırmızı arası güzel bir renk ama bana gitmediği için almadım. Bende 2 rengi var, kırmızı ve turuncu. Saçlarım turuncu olduğundan turuncuyu daha çok kullanıyorum ama kırmızısı da çok güzel.

Benim bu ürünü sevmemin sebebi ise dudağıma sürdüğümde ruj gibi kalıp şeklinde durmuyor, sanki dudağın kendi rengiymiş gibi duruyor. Yanakta kullanıldığındaysa yine yanağınızın kendi rengi gibi duruyor ve de matlaştırmıyor. Ürün parıltılı değil, yağlı olmayan bir canlılık veriyor cilde. Jel gibi yapısı sürünce su gibi oluyor, çok güzel :)

Kullanırken dikkat etmeniz gereken şeyler:

  • Allık olarak kullanacaksanız sürer sürmez ürünü dağıtmanız, çünkü çabuk kuruyor ve silseniz de orda o şekilde kalıyor izi. Bu yüzden önce bir yanağınıza sonra diğerine uygulayın. İstediğiniz görünümü elde ettikten sonra da dokunmayın, kurusun. 
  • Dudaklarda ise  yanaklardaki kadar kalıcı değil, 1-2 saat ancak dayanıyor. Yine dudağınıza sürdükten sonra bu sefer dağıtmayın ve öylece bırakın. Dudaklarınızı da birbirine sürmeyin. Öylece kurusun yoksa pek etkisi kalmıyor. 
Solda turuncu yani Homecoming Queen var. sıcak alttonlu güzel bir turuncu, ben çok seviyorum. ama dudağa sürerseniz taşınca yemek yağı gibi görünüyor :)
Sağdaysa Prom queen, sıcak tonlu veya nötr bir kırmızı, tam anlayamadım ama çok tatlı bir rengi var, burda fotoğrafta ikisi de biraz değişik çıkmış ama renkler çok daha güzel. 

hafif dağıtılmış hali


Uğraştırıcı gibi mi göründü bilmiyorum ama bence çok pratik bir ürün, Gratis'lerde deneyebilirsiniz. Fiyatı çoook uygun, 18 lira gibi bir şeydi. Benefit'in 1/5 Body Shop'un ise 1/2 fiyatına denk geliyor.

fırçaları
Benim gibi hafif makyajdan hoşlanan veya mecbur olanların işine yarayacağını düşünüyorum.

tavada kalkan ciğeri

Tavada kalkan ciğeri nasıl yapılır? Tavada kalkan balığını pişirmek için; kalkan ciğeri bol su ile yıkanır ve kurulanır. Tavada yapacağınız ...