20 Nisan 2020 Pazartesi

Yumuşacık Tepsi Biberli Ekmek Tarifi

Yumuşacık Tepsi Biberli Ekmeği Tarifi İçin Gerekli Malzemeler ve Yapılışı

Hamur İşi Tarifler

Hamuru İçin;

  • 5 su bardağı un
  • 1,5 su bardağı ılık su
  • Yarım su bardağı sıvıyağ
  • 2 yemek kaşığı şeker
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 1 paket instant maya 

Üst Harcı İçin;
  • 1 kase çökelek
  • 1,5 yemek kaşığı biber salçası
  • 1 küçük kase maydanoz
  • 2 dal yeşil soğan
  • 1 yemek kaşığı kekik
  • 1 su bardağı zeytinyağı
  • 2 adet domates
  • 1 yemek kaşığı susam
  • 1 yemek kaşığı çörek otu 
Hamur İşi Tarifler

Hamuru yoğurup 1 saat mayalandırdım. Yağladığım tepsiye yaydım, 15 dakika tepsi mayası oldu. İç harçi iyice harmanladım ve hamurun üzerine sürdüm. 15 dakika tekrar tepsi mayasına bıraktım. En son 200 derecede 30-40 dakika kadar pişirip dilimledim. .

tavada kalkan ciğeri

Tavada kalkan ciğeri nasıl yapılır? Tavada kalkan balığını pişirmek için; kalkan ciğeri bol su ile yıkanır ve kurulanır. Tavada yapacağınız ...